facebook youtube instagram

GYIK

-  Hogyan tudok rendelni?

Ehhez érdemes regisztrálnod az oldalunkra. Ezt nagyon könnyen megteheted, ha ide kattintasz, pár percet vesz igénybe, csak ki kell töltened az általunk megadott mezőket.  Sikeres regisztráció után, egy visszaigazoló e-mailt kapsz az általad megadott e-mail címre. Kérjük, ellenőrizd a megadott adatok pontosságát! Később belépéskor az adatlapodon bármikor változtathatsz az adataidon. Megrendeléshez a terméket „kosárba” kell rakni, ekkor még nem kerül automatikusan megrendelésre, ezt később neked kell megerősítened. A kosárban lévő terméket bármikor törölheted is, és egyszerre több terméket is megrendelhetsz.

 

-  Honnan tudom, hogy a termék, amit kinéztem, van-e készleten?

A termék oldalon és a termék leírásnál található a termék aktuális státusza. Vagyis ha azt látod, hogy „Készleten”, akkor a termék megtalálható az üzletünkben, tehát személyes vásárlásra, de megrendelésre is van lehetőség. Ha „Nincs készleten” a státusz, akkor a termék nincs az üzletünkben, tehát a személyes vásárlás vagy rendelés nem lehetséges.  Ha azt látod, hogy „Már nem kapható” a terméket nagy valószínűséggel már nem lehet berendelni az országba. Telefonon is lehet érdeklődni a keresett termék beszerzési ideje miatt. Munkatársaink mindenben a segítségedre lesznek!

 

-  Ha megrendelem a kiszemelt terméket, mikor kapom meg?

Üzletünk a DPD Hungára KFT-vel áll szerződésben. Hétköznap leadott rendeléseket 1-2 napon belül kiszállítja partnerünk. Pénteken vagy hétvégén leadott rendeléseket már csak a következő héten szállítják ki. Természetesen, ha egyedi szállítási időpontot szeretnél megadni, az is lehetséges.  A lényeg, hogy olyan címet adj meg a rendelésnél, ahol te vagy bárki más, akit megbízol, át tudja venni a csomagot és ki tudja fizetni a futárnak. Ez lehet akár munkahely is.

 

- Központi Raktáron lévő termék rendelésekor mikor kapom meg a terméket?

Központi raktáron lévő órák kiszállítási ideje 3-5 munkanap is lehet. Személyes átvételre csak a Westendben lévő Watch My Watch üzletben van lehetőség, az üzletbe való kiszállítás ideje 3-5 munkanap lehet. Minden esetben emailben tájékoztatjuk, rendelése állapotáról.

 

-  Hogyan tudok fizetni?

A csomag átvételekor a futárnak készpénzben illetve bankártyával is tud már fizetni, illetve a weboldalon a rendelés leadásánál tud bankártyával is fizetni, ebben az esetben a futártól csak át kell vennie a csomagot!

 

- Tudok-e bankkártyával fizetni? És milyen bankon keresztül történik a fizetés?

A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem igényel, az első fizetésnél lehet regisztrálni, ez opcionális. Neked ingyenes a fizetés, a regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem. Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.

A Barion fizetés lépései:

  • Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
  • A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek és az Adatvédelem elfogadása után kattints a  "Megrendelés" gombra!
  • Fizetés bankkártya adatok magadásával:
    • Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZF-et el kell fogadni.
  • Fizetés Barion tárcával:
    • Fizetés eltárolt bankkártyával
      Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
    • Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
      Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (és nem rendelkezi bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).

 

- Milyen adatok szükségesen a bankkártyás fizetéshez?

Kérjük, készítsd elő kártyád! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:

 

  • Név ( Kártyatulajdonos neve)
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.) 
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.

(Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt kérjük hagyd üreseni!)

 

- Milyen bankkártyákkal tudok fizetni?

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethetsz:

- MasterCard (dombornyomott)

- Visa (dombornyomott)

- American Express (dombornyomott)

- Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyáját kibocsátó bankodhoz! 

- Maestro A Barion internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük az esetleges félreértések elkerülése érdekében konzultálj a bankoddal!

 

- Biztoságos a kártyás fizetés? Nem kerülhetnek az adataim veszélybe?

Aggodalomra semmi ok, ugyanis az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure
Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben a kártyádat kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy azt nem igényelted meg, a fizetési folyamat nem változik. A webáruházunk átirányít az OTP oldalára, ahol meg kell adod kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben a bankod rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt igénybe veszed, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnod. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányít a kártyádat kibocsátó bankod megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtanod az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, és értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerülsz a webáruházunk felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

-  Mit találok a csomagban amit kiküldtök részemre?

Az általunk feladott csomag tartalmazza az általad megrendelt terméket, órák esetében 2 db kitöltött garancia könyv, (  Az egyik a gyártó által kibocsájtott nemzetközi garancia könyv, a másik a hazai forgalmazó által kibocsájtott magyarországi garancia.  Mindkét garanciakönyv a csomag összeállításának időpontjától indul.) ékszerek esetében egy jótállási jegy. Minden terméket a gyári dobozába csomagoljuk, és a csomag a garanciákon, jótálássi jegyen kivül tartalmazni kell egy elállási nyilatkozatot, ha esetleg nem tetszene még sem a megrendelt termék 14 napig el állhatsz a vásárlástól.   A garancia a karórákra 2 év, az ékszerekre 10.000 Ft felett 12 hónap szavatosság van. Csomagban a kézzel kiállított Készpénzfizetési számla van. Kérünk mindent, amit a dobozban találsz, 2 évig őrizd meg!

 

-  Megrendeltem, de így élőben még sem tetszik, vagy nem jó a karkötő méret stb. Mit lehet tenni?

Ilyen esetben kérjük a lehető leghamarabb jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben, az elállási nyilatkozat kitöltésével. 

A törvény kimondja, hogy a vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Mivel szállításnál cégünk fizeti a szállítási költséget, ha visszaküldöd a terméket üzletünkbe, a visszaszállítás díja téged terhel. A visszaküldés történhet postán vagy futárcégen keresztül is, vagy akár személyesen visszaviheted bármelyik budapesti üzletünkbe, te döntöd el, melyiket veszed igénybe. Viszont ha postát választod akkor mindenféleképpen a csomagod ajánlva add fel, hogy a termék biztonságba elérkezzen Hozzánk. Ha a termék megérkezett üzletünkben, és nincs rajta sérülés, illetve minden papírt (készpénzfizetési számla is!!) visszaküldtél, ez esetben 2 lehetőség van: Vagy visszafizetjük neked a teljes vételárat, amit kifizetettél, vagy más terméket is választhatsz, vagyis cserélheted egyszeri alkalommal. A termék vételárát 14 napon belül cégünk visszautalja a megadott bankszámlaszámra. Ha másik terméket szeretnél, mint amit megrendeltél, akkor vedd fel a kapcsolatat az ügyfélszolgálattal. Ilyenkor az elállási nyilatkozban azt a részt kell kitölteni, ami a cserére vonatkozik. Ebben az esetben üzletünk a terméket csere csomagként adja fel, nem kell neked vissza küldeni a terméket. Mikor viszi a futár a csere terméket, akkor elviszi a régit. Neked csak annyi dolgod van, hogy visszacsomagolod a dobozba.

 

Nem Budapesten élek. Lehetséges így is az ingyenes kiszállítás?

Természetesen! Az ingyenes szállítás Magyarország területére érvényes 15000 Ft vásásrlás felett. Sajnos külföldre nem áll módunkba semmilyen módon szállítani!

 

-  Hogyan értesülhetek a hírekről, újdonságokról?

Egyszerűen feliratkozhatsz hírlevelünkre (katt ide), vagy a közösségi oldalakon is követhetsz bennünket. Így biztos nem maradsz le semmiről!

Facebook

Instagram

 

Nálatok rendeltem a karórám kb. 1,5 éve, de meghibásodott. Hova tudok fordulni a javítás miatt?

A garanciális, illetve a nem garanciális, vagyis fizetős javításokkal a márkaszerviz foglalkozik. Náluk megtalálsz mindent, ami az óráddal kapcsolatos. (elem csere, szíjcsere, üvegcsere, polírozás stb) Az általunk forgalmazott márkáknak a szervizét ide kattintva találod meg, nyitva tartással és telefonos elérhetőséggel.

 

-  Fémallergiám van. Milyen anyagból készülnek az általatok forgalmazott órák és ékszerek?

A termékeink nagy része nemesacélból készül. Ez az emberek 80-90%nál semmilyen allergiás reakciót (viszketés, bőrpír stb) nem okoz. De van olyan óránk is, ami teljes mértékben műanyagból készül, így az biztos nem okoz semmilyen problémát. Készülnek titán vagy egy része kerámiából is, ami talán a legmegfelelőbb az allergiás embereknek. Ha nem vagy a nemes fémekre (arany, ezüst) allergiás, akkor nagy eséllyel az általunk forgalmazott termékekre sem leszel az. De vásárlás vagy rendelés előtt konzultálj szakorvossal ez ügyben!

 

- Ha kiszemeltem az oldalatokon az órát, ékszert, személyesen is meg tudom nálatok vásárolni?

Természetesen mindkét lehetőség adott. Megrendelésre és személyes vásárlásra is lehetőséged van ha van nekünk készleten az általad kiválasztott termék. Személyes vásárlásnál a karórákat kollégáink a csuklód méretére is rá tudják igazítani, de ezt bármelyik órás is meg tudja a későbbiekben tenni.